Friday, January 21, 2011

Aku Menaip Semula (gaya Aaron cakap time kawad PLKN)

Hye Twenty Eleven ! ! 
-background bunyi fireworks-

 BOOOOOOOOOOOO Qila BOOOOOOOOOOOO!!!! Dah sebulan lebih kau bernafas dalam tahun 2011, baru sekarang terhegeh hegeh nak wish, buat entri baru. Orang lain dah update 40 entri dah *statistik dusta. Dorang dah buat entri Christmas, entri birthday kawan kawan, entri birthday Siti Nurhaliza, entri Malaysia lwn Indonesia, entri awek Khairul Fahmi ada blog yang tengah melonjak naik ratingnya, entri ulang tahun tsunami kat Indonesia, entri tahun baru, entri azam baru, entri hantar adik adik masuk sekolah, entri raya Thaipusam, entri hari wilayah and dah buat draft akhir dah untuk entri Chinese New Year. BOOOOOOOOOOOOOO LAGI !!!!
L -,-''

Okay.Mintak maaf lah kawan. Saya busy. Jadi tiada kesempatan nak update. Alahhh korang bukan tak bole hidup kalau tak baca blog aku nih. Banyak lagi choice korang nak baca blog orang lain. Gaygay lahhh uols !
Anyway, nak minta maaf la sepanjang perkenalan kita, halalkan duit topup korang text and call aku (nak kata halal makan minum, memang harapan lah korang belanja aku kannn)  to Zaki Anwar, sejak kita lahir :') 
Cerita tahun lepas, kita tutup je lah ea kawan kawan? Ayohhhh kita buka cerita baru :)
*ucapan kau Qila, macam nak arwah dah*

Ok. Sebenarnya takde cerita best pon untuk dikongsi kat korang *para pembaca mula pergi blogwalking belog orang lain yang lebih howtt or berniat untuk tutup lappy masing masing* Since dah masuk tahun baru ini, aku dah kurang online. Kaaannnnn. Korang perasan kan? *_* Maklumlah, kakak cyber cafe kesayangan aku (Alia Zulkhairi) dah berpindah bilik. So, semakin malas lah aku nak bodek roommate baru, buat muka Pussy in the Boots dengan mata hitam bersinar, nak pinjam lappy berpakejkan sekali broadband. Malas nyahhhhh, tak kuasa I !!
Tapi tapi tapi tapi tapi tapi kannn, aku ada banyk ups and down and story yang dah suam suam kuku yang aku simpan sepanjang aku hidup dalam sem yang baru nih. Tapi, as usual, aku lebih suka berahsia daripada membuka pekung di dada (pe kena ngena dengan pekung? tu bukan ke maksudnya keburukan?) okay, salah. Menceritakan masalah perbadi, more definite ;)
(saat ini, yes, saat ini jugak, aku mula bercita cita, setiap 6 jam sekali atau mengikut istilah saranan doktor, 3 kali sehari, selepas makan, untuk update blog ini :) *clap clap clap clap*

UNTUK CUTI HUJUNG MINGGU INI SAJA YAAA. DI KAMPUS, HARAM LAHHHH NAK BUAT

Btw, sebut pasal kampus, I wanna preview a lil' bit about my new life here. About bilik, aku dapat bilik hujung hujung, tapi dekat lah sikit ngan I City kalau nak dibandingkan dengan bilik Alia tu. kehkeh :D Roommates pulak, sebelah katil (katil B) Fatin nama beliau. Okay look, this is soooooo coincidence. Dia duduk 1negeri ngan aku, 1wilayah which is Ipoh, sama sama amik MUET kat sekolah tuutt tuttt, and we used to be schoolmates together, Bainunian. Tapi aku setahun je lahh, dia bertahun tahun. kehkehkeh :)
Another two, Syera (katil C, depan Fatin) and Arlyn (katil D, depan aku) *sila lukiskan gambaran anda.
 Dengan Syera pon banyak gosip sebab kawan kawan aku, dia ada kenal jugak. Begitu juga Arlyn, kawan aku, pernah merupakan kawan dia juga (kenapa ayat macam now dah bukan kawan dia dah?) Abaikan -.-

Itu je la kot aku taip. Wait for another 6 hours ya beybeh ! ;) 


 Tangkap kau kemudian.

 Bye :)





notakukukaki: ntahhhh. thought-less -.-

No comments:

Post a Comment