Saturday, October 30, 2010

Tolong Menolong Amalan Mulia :)

Malam ni ramai pulak yang tidur awal, padahal esok hari minggu. 
Heyy!! c'mon lah, weekend kotttt esok ! yeahh! enjoy lah ! ;)  
vongek la kau qila!! sekarang pukul 5.18 am-.- kedengaran suara2 hati kawan kawan. 

okay. tadi buka Formspring, sembang sembang dengan seorang blogger fav aku, yang agak best bila kita baca blog nya. and tanya tips how to enhance our tinggi- okay aku tahu, semua tengah gelak aku cakap menda nih, tambah2 si Ayep tuh -.- okay. lupakan Ayep
jadi, beliau pon semangat nak fikirkan how to overcome the bantut problem like me going through now (ko gelak lagi kan Ayep?), tapi serious, beliau sangat semangat menolong saya. sanggup buka Google, cari penyelesaiannya. yang aku, menunggu je jawapan. tak baik oh Qila, pemalas, mencacai orang je tau naa. tak tak!! saya hanya tanya pendapat beliau, tak sangka pula beliau bertanya pula pendapat si pakcik Google :/ *muka tak bersalah. jadi beliau dengan bermurah hati, memberi link ini dan bila aku baca2, aku godek2, jumpa pula yang ini. so, kiteorang pon bergembira membincangkan isu tinggi ini di laman sosial itu dan hidup gembira ever after. ceh ! ayat bed time stories 14 tahun lalu -.-. tetapi!!! ya, ada tetapi di sini, beliau berkata bertaip, told that, kalau kita buat segala stretching pun, koman koman boleh tambah 1 inci je. whataaa?!! tsktsk :'( lalu, aku pun pasrah ke hadrat Ilahi atas suratan ini (Ayep, kau senyum kan ?! cis !) tapi, tidak mengapa, hidup harus diteruskan ye adik adik~ 
dengan memakai heels or wedges. mungkin nampak agak plastik, tetapi aku tak kisah sebab bukan aku seorang je pakai menda alah ni, even superstar Hollywood pun pakai, mak andam pakai, Suri Cruise yang comel habesssssss pon pakai, joyah yang pot pet kat hujung kampung pun pakai, fondan2 pun pakai. it's UNIVERSAL. so, aku takde lah malu sorang2 *gelak malu2. plus, beliau berkata lagi, pakai heels pun nampak seksi what. wow! ini lagi teruja aku mendengar. walaupun aku tahu aku dah cukup seksi even without heels *flips hair. semua sila muntah seketika. jadi, begitulah kisah si Heroin yang menolong seorang mangsa takdir di atas kebantutannya. hik hik hik :p 
TERIMA KASIH YE AWAK !!! *kantoi guna bahasa saya-awak, cute kan Qila nih :)

btw, sempat lagi, aku paksa Zaki update blog *ampunkan patik ye orang Moscow yang sibuk study ;) aku juga suruh Ayep update (muka aku memang pemaksa dia), tapi beliau not in mood for typing.tidak mengapa, saya memahami *Qila baik lagi. before that, sempat jeling blog Alia :) okay, tiba sudah waktu Subuh, it's time to menghadap yang Maha Esa *muka suci. 




kukukaki: kawan gosip konon-skandal, dulu dulu add saya -.-

2 comments:

  1. ok kali msti dapat bace..
    ehem2

    hahahahahahahahahahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahsuda la makcik oi..

    ReplyDelete
  2. tengok! aku tahu ko gelak setan bila baca psl tinggi kan?
    haha

    ReplyDelete