Monday, November 1, 2010

The Super Dangerous Mini Dracula & The Wizards


Okay. Aku tahu over. Entri macam tajuk novel yang bakal nak launch -,-!

Tapi memang betul nyamuk tengah teman aku sekarang, tengah mengendeng2 kat aku ni, tergedik2 wat lintas langsung kat telinga aku. Dahaga. darah sedap katanya. Yummy! :D
(kenapa lah PGL sangap sangat darah putera si Sultan tu? compare to me. haiyoo -.-!)
Tapi, memang banyak betul nyamuk yang sangap kat aku sejak aku balik bercuti ni, sebulan kotttt, lama tu weh ! Aku attractive ehh? Patut lah berat badan aku susut mendadak giler cam dah berjoging sepanjang Tembok besar China (turun beberapa ribu gram je), darah dah banyak kurang. Tak bermaya -__- Aku dah buat spotcheck, (pelajar asrama memang anti word ni. hikhik) takde pulak air bertakung ke, sarang aedes ke, apatah lagi sarang maksiat/pelacuran nyamuk. Bertakung sikit2 tu adalah, standard lah, hujan kannn. Longkang mengalir je, plus the rain had make it flows efficiently. So, dari alam ghaib mana nyamuk2 durjana ni datang?



Tidak mengapa, kita akan terus membongkar gejala ini untuk mendapatkan kepastian dan keadilan buat si Qila. TERJAH TETAP TERJAH!!!

 HUAHAHAHAHAHAHAHA *gelak evil abes*



Actually, aku bosan laaaa ni, tak mengantuk. So, ngadap ni je lah. Zaki pom pang suruh aku update, padahal dia tak ponnnnn. Jangan ko nak kasi alasan ko study, walaupun memang betul ko busy.-.- *point nak argue je actually*
Btw, aku dah letak 2 lagu terhangat di pasaran kat playist sebelah ni, jempotlah cairkan taik telinga korang, untuk mendengar :) lagu pertama, Double Trouble/ Something Wicked This Way Comes (aku tak pasti mana 1 tajuk sebenar) dan Suddenly I See by KT Tunstall. Dua2 lagu ni best bagi aku, rasa happy je bila dengar. Ahhhhhhh ;) Bagi peminat siri Harry Potter cam aku nih (oh, Qila suka Harry Potter rupanya-getus hati pembaca), ini vid scene koir lagu ni. Klik lah.


Harry Potter and The Prisoner of Azkaban (up kan vol sikit)
comel gilakkk katak yang last kali tu  x)

ni lirik lagunya
Really2 enjoy it !! Bila aku cari semua menda alah ni, baru aku perasan Harry Potter ada lagu sekolah. Ingat MRSM, SDAR, KUSTECH, SBPI je ada lagu?!! (gaya budak menunjuk2)

Hogwarts pon ada lagu sekolah 
*camne lah aku boleh miss babak uh, nyanyuk lah ni -.-

Ini pula Orchestra theme song HP, okayyy lah. 
Banyak benda yang aku suka pasal HP ni sampai sekarang. Even nampak macam "ek eleh Qila, Harry Potter pon layan lagi, dah macam budak2 lahhh", but who cares? Macamlah korang tak minat Teletubbies muda2 dulu, Power Rangers, Sailormoon, Kesatria Hitam etc etc. So do I. Aku suka dunia magis nya, buat aku berada dalam dunia yang penuh khayalan. Aku obses gile dulu dengan segala jadah spell nya for example; avada kedavra untuk buat orang mati yang sangat tragik (adik2 boleh pasang niat nak bunuh orang sekarang guna spell ni), lumos kasi tongkat sakti ada cahaya (try lah time blackout), alohomora untuk unlock door (boleh cuba time nak pecah masuk bilik peyimpanan paper Final exam), expelliarmus tuk bunuh Dementor or melayangkan sesuatu benda etc etc etc spell lain yang malas aku nak taip -.-''


More than that, it got HOT main characters
Emma, Daniel, Rupert
*clap clap clap*


 
This is the hotties Emma Watson aka Hermionie Granger



 yang bagi aku cantik nak mam...! Now, she's a model Burberry yaa know!!!
(sume blur. Burberry tu menda -.-')


Don't cha think she is soooo GORGESSSSS macam gajus?!! Auwwww <3
dulu cute, now adorable habis. Dulu pot pet pot pet dengan segala spell sihirnya (budak pandai la katakan) sampai Rupert Grint aka Ronald Weasley 

 (muka budak takde lesen;cam aku bila drive illegally, kereta terbang lak tu :D)


pun annoy kat dia, tapi akhirnya tangkap cintan gak. Hikhik. So, se-annoy2 korang kat kawan2 sekolah korang dulu, rasa nak tikam je, nak langgar guna backhoe tiap kali nampak, mana lah tahu, 1 hari nanti, dia dah cantik/hensem, baru korang terhegeh2 nak suka balik. Baru korang tahu apa itu cinta *bajet dr. love lah kau Qila
Manalah tahu kannnnnnnnnnnn ;) (semua pakat flashback dalam otak, enemy kat sekolah) Takot. haha


Dan akhirnya dorang berskandal <3 <3 <3
  

Dalam set je, luar set tak lah :) 
So, inilah bukti kematangan usia dorang, dulu dan kini
 

COOL giler ahh lau dapat bestie camni, kan?!
Whatever it takes, I still hearts you guys till now! :))

Jap, solat Subuh -.-


Okey.Tak tahu nak bebel ape dah. Kita jumpa next entri eh?! Tiba2, run out of ideas x(




kukukaki: plan nak tengok Harry Potter yang nak keluar November nih. Nak ajak sape date eh? Sape2 nak, bole beratur belakang Ashraf Muslim (of cos lah, Ashraf yang dapat dulu!)
hik hik hik :D

2 comments:

  1. sumpah lagu kau ni lagu iklan REXONA??-.-''

    ReplyDelete
  2. haha.aku cari lagu ni sbb aku ingt ni lagu Rexona.
    rupa2nya, macam tak je -.-
    lirik Rexona "take a look at her, she's a beautiful girl"

    lagu ni takde pon phrase tu. pfffttt -_-
    "i think she's the map of the world, she's the map of the world, u can see she's a beautiful girl, she's a beautiful girl"

    pape pon, aku still suka lagu ni wlaupun tak dpta pe yg aku nak. haha

    ReplyDelete